Logo

Dakraam-gordijn

Originele VELUX® en Itzala producten

0
Originele VELUX Producten - 21% korting!
Officiele VELUX verdeler

Voorwaarden voor de gratis bezorgcampagne

Wat is de promotieperiode?

De promotiecampagne is actief tijdens de periode van 30 august 2024, 05:00 uur tot 17 september 2024, 04:59 uur en is geldig voor bestellingen die in deze periode worden geplaatst, ongeacht de betalingstermijn. De promotiecampagne kan worden onderbroken in geval van overmacht of in geval van een eenzijdige beslissing van de Organisator, aangekondigd 24 uur van tevoren op de webshop https://www.dakraam-gordijn.be.

Wat is het promotieaanbod?

De organisator biedt gratis levering aan op de webshop https://www.dakraam-gordijn.be voor alle producten die beschikbaar zijn op de webshop https://www.dakraam-gordijn.be gedurende de promotieperiode.

Hoe krijgt u de korting?

De korting wordt automatisch verrekend bij het afrekenen op de webshop https://www.dakraam-gordijn.be.

Wie kan deelnemen?

Het promotieaanbod is gericht aan klanten:

  • Natuurlijke personen met een afleveradres op het grondgebied van België
  • Ondernemingen/rechtspersonen gevestigd op het grondgebied van België met een afleveradres op het grondgebied van België, die deze voorwaarden accepteren door te klikken op de knop "bestellen" op de webshop https://www.dakraam-gordijn.be.

Aansprakelijkheidsbeperking

In geval van geschillen tussen de Organisator en de deelnemers zullen alle inspanningen worden geleverd om een minnelijke schikking te bereiken. In gevallen met consumenten waarbij een minnelijke schikking niet haalbaar is, worden de deelnemers uitgenodigd om gebruik te maken van het online geschillenbeslechtingsportaal van de Europese Commissie om een klacht in te dienen. Om het klachtproces te starten, bezoekt u de volgende link: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

In gevallen met zakelijke klanten die niet minnelijk kunnen worden geregeld, zal de zaak worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank van het district waar de installateur is gevestigd. Wij kunnen overeenkomen om elk geschil door bindend advies of arbitrage te regelen.

Klachten moeten schriftelijk worden ingediend binnen een periode van 5 dagen vanaf de datum van het incident dat aanleiding gaf tot ontevredenheid (of binnen 14 dagen voor geschillen met betrekking tot consumentenkwesties).

Gegevensbescherming

De persoonlijke informatie die van de deelnemers wordt verzameld, zal alleen worden gebruikt in overeenstemming met het privacybeleid van Dakraam gordijn en voor het doel van het beheren van de campagne.

Overige verkoopvoorwaarden

Alle rechten van de koper bij online aankopen op de webshop https://www.dakraam-gordijn.be zijn vastgelegd in de algemene voorwaarden.

Vragen

Als u vragen of opmerkingen heeft over de promotie, neem dan contact op met +32 10 280 740.